HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Thinking of you bla la la

   Kalau dulu, aku selalu menagis bila kau tinggalkan aku. Aku selalu tunggu engko text aku. Aku selalu terbayang wajah engko 3D babe kt hayalan aku. Aku selalu tengok gambar engko dekat dalam phone aku. Tetibe teringat lah pulak masa engko kata nak tukar phone dgn aku. Teringat lagi :3 Aww. Bila aku pgg phone aku jea, aku asyik teringat kat engko. Haihhh, setiap hari apa aku buat semua engko jelah kat fikiran aku. Pssffttt -.-' Hari-hari aku berusaha macam mana nak lupakan engko tapi semua cara tak berkesan jugak. Hati aku kuat cakap yang aku sayangkan kau lagi. Hoiii hati tak boleh dibuat main derr -.-' #MampusTakLayan
  Tapi semua tuh dah berlalu pergi. Aku pun dah taknak kenang kembali. Aww menyakitkan :') Sekarang aku dah tahu macam mana nak lupakan engko. Suka tak? :DD Mesti kau suka sbb engko yang nak aku lupakan engko kan :D Hee. Aku dah pun ada cara nak lupakan kau. Kau nak tahu apa caranya? 
  Layan drama ni sampai lebam :') Tapi bila tengok pun teringat jugak kat engko. Haha xD Aku pun taktahu kenapa and aku taknak tahu kenapa. I admit, I want to forget all about you. Insya-allah i can :) Okbai (Y)
Photobucket