HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Hope Mama Cepat Sembuh :)


\Assalamualaikum and Annyeong Haseyo chingu(s) ;D/

  Goodmorning uolllz :) Okayy today short entry jea. Awal-awal pagi lagi scha dah bangun. Rasa-rasa korang pukol berapa scha bangun? Ahaaa, scha bangun pukul 2 pagi. Fuhh! Tengah nyenyak mimpi main kahwin-II dengan Jang Geun Suk tetibe mama kejut suruh bangun pergi hospital. Rasa liat sangat nak bangun. Mama ajak pergi hospital sebab dia kata dada dia sakit. Aku nak stay jea kat rumah sorang , well aku ni berani sikit. Tapi Abah suruh ikut jugak. Then salin baju semua terus pergi hospital. Then smpai hospital, aku stay dalam kereta jea. Nak sambung menggorok krokhh krokhh. Akak aku, Eyna pergi teman mama masuk dalam hospital. 3 jam kemudian, Eyna pergi kat kereta sorang, Aku carik ah eh mana mama? Dia kata mama masuk wad. Huh, Wad? Hmm. Then abah pun bawak kereta gy block C, Tempat wad peremuan. Sampai kat sana npak mama. Nurse check jantung mama , nurse kata she's just okay. Nothing seriuos. Fuhh! Lega nasib baik mama takde pape :) Tapi mama kena tahan jugak kat hospital. Tengahari nanti nak pergi hospital balik. Abah dah pergi kerja takboleh cuti. So pergi dgn eyna naik kereta vromm vromm. Bawakkan baju dia and anythings. Taktahu lah mama kena tahan berapa lama lagi. Mudah-mudahan lah harini jugak dia boleh balik. Rindu diaa, risaukan dia kalau boleh biar aku jea yg jadi nurse utk dia. Huhu. But, she's just okay :) Hee. Hope mama cepat sembuh. Amin.  

Lot's of love,
Scha Dayanti ;)