HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

I'm so scared

  Semalam adalah peristiwa yg takbole aku lupakan . You know what , semalam aku buat kerja gila yang tak pernah dibuat orang . HAHA . Dalam sejarah , aku jadi budak jahat semalam dekat skola -.- Omo! Aku dah jahat . Sobs sobss . Kesian makcik tuh , atoto actually aku malas nak cerita apa yang terjadi sebenarnya . Segan nak cerita sebab bila dikenangkan kelakar rasanya. Kelakar ada , takut pun ada . Haha perasaan bercampur baur.
click for more large!
You see ? Semalam i hapdet status i ni kayy . Hihi . Malas nak cerita panjang-panjang . Yang aku takutnya skrg , aku takut makcik tuh cari aku lagi hr isnin ni . Atototo acanne nih? Apaa nak buat ? Terima jelah akibatnya. Tulah jadi budak jahat lagi . Huahuahua . Berani buat , sendiri tanggung . Kbye
Photobucket