HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Salam takziah :'(

  Yong Hwa , see my eyes . I will see your eyes too LOL :D
Assalamualaikum and Annyeong Haseyo :)
  Heloo sunshine :) Today is a great day i guess . Haha . Yeayy esok cuti :) Gumbiranya hati ini . Tapi tapi nnti tak dapat mamam fried rice makcik melati lagi :'( Sobs sobs . *kempunan lah aku nanti. But nvm . Buat nasi goreng sendiri lagi sedap hihi :)


Salam Takziah buat Nur Fadilah sekeluarga
  Tadi pagi, aku dapat mcj from bidah. Aku dapat tau yang ayah kepada fadilah meninggal dunia malam tadi. Inalillahiwainailahiroji'un. Salam takziah buat fadilah dan keluarga . Aku macam tak percaya semua ni berlaku . Seriously sedih . Last aku npak bapak dia masa bapak dia amek dia balik dr sekolah bulan lepas . Dgr cerita bapak dia sakit jantung . Dia pernah cerita yang ayah dia pernah pengsan byk kali sbb sakit jantung . Sedih pula aku dengar .  Hmmm . Even rumah aku dekat jea dgn dila , tapi aku tak berapa kenal bapak dia sangat . Just cam muka . Arwah seorg yang panas baran . Sbb tuh lah aku takut nak pergi rumah dila kadang-kadang . Hmmm . tak sangka ayah dia meninggalkan mereka sekeluarga lebih awal . Allah terlalu sayangkan dia . 
  mari kita sama-sama sedekahkan surah Al-fatihah untuk arwah . Al-fatihah .
Photobucket