HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Chipsmore :P


*Ape tengok tengok haa capital M? Still reading my blog? Whoaaa :O Are you addicted to me? If you are not, why you still here? :)

Assalamualaikum and Annyeong Haseyo :)

    Update blog sambil layan mee soto. Perghhh memang best lah kan makan time panaspanas macam ni. Hikhik. Okay aku bukan nak cerita pasal mee soto or whatsoever, just nak cerita tentang tadi. Jyeahh! Tadi pergi sekolah amek duit RM100 woooo. Huehuehue :> Seronok weyy dapat duit RM100 *Jakun. Tapi duit tuh mama yang pegang, katanya duit tuh for beli barang sekolah for 2012 soon. Asdfghjkl -,- Baru nak belanja sakan kejap sementara nak cari kerja. Ayoyo amaa apaa -,- Aku bukak beg dompet aku keluar kupukupu jea. Just ada duit merah and hijau. Okaylah tuh daripada tarak kan? Ekekeke. kite mesti mensyukuri apa yang hadoo *amboii berceramah pula. Bo? 

   Tadi aku daftar nama semua, nombor aku 47. Masa tuh baru nombor 30 tak silap. Aku tunggu punya tunggu smpai nombor aku dipanggil. Sampai nombor 46 tuh, masa tulah Lee Hong Ki sampai :P Ekekeke. Dea bawak akak ipar dea. Akak ipar dea duduk sebelah aku jea. Akak ipar dea cantik sangat. Sweet jea tengok muka dea. Hee. Tapi nasib baik akak ipar dea tak kenal aku, kalau tak dah lama dea perli perli Lee Hong Ki tuww :P Pastuh Lee Hong Ki keluar pergi mana tah. Malu leteww. Then nombor aku dipanggil. Then aku pun blahh. Hahaha. Balik jea rumah terus online. Wuwuwuwu takde kerja lain selain online jyeahh :P

Aku rindu dea. So, aku decide beli Chipsmore tadi :P Nahhh, ni dea. LOL :p Kenapaa mesti chipsmore jadi mangsa? Hihi. Sebab, tahi lalat kat bawah mulut dea tuh aku panggil chipsmore. Haha. Then, semalam aku baru ckp kat dea 'I will miss your Chipsmore'. Then dea reply 'Kalau rindu, beli stock chipsmore banyakbanyak kat rumah' . So, aku beli lah chipsmore. Rindu punya pasal *geli jehh. Tak dapat beli banyak2. Beli satu cukup :P LOL.