HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Saya buat New Facebook Account !


Hai uolzz. Kay, harini nak cakap pasal fb. Dah hampir seminggu saya tak bukak fb. Saya rasa macam na saman je fb ni. Ade kea patut depa kata saya ni FAKE? Omo! Bukan saya lah fake, somebody pretend to be  me -___- Yes! Somebody copycate my pict then saya gi lah report kat fb. Tetetibe je dea keluar ni.

Yang pelik dia nak gambar macam kat dalam IC tuh and harus guna camere digital. Whatthefish? I'm not fake so give my fb account back to me! Grrrrr! Aku takpaham betullah dengan fb ni. Benci siot. Lepas ni kena lah buat fb baru. Pabo! Pabo! Pabo! Disebabkan terpaksa, saya buat fb baru.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100003202505008

I'm totally sick of it! Just add me and i will approve you. Bai.


Photobucket