HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Ji Eun, New Look, HeartKiss, New Fb - Rojak !

Ji Eun i'm in love with you hihiw :3

Hello fella(s) ! Annyeong Haseyo dega Ji Eun mida :)

Haaa, see kemaruk sangat dengan IU sampai nama saya pun macam na bertukar dengan Ji Eun. Hihiw. Faham kan maksud saya? Saya minat IU & berminat dengan nama full dea, Ji Eun. Saya sukaaa auwwauww. Lepas ni uolzz boleh panggil saya Ji Eun. Okey? :)


New cloth babeh. Dulu I pakai template lettha. I see ramai sangat yang pakai template tuh. kengkadang saya tengok banyak juga design yang dah nak dengan sama dengan saya. Kwaenchana, saya biarkan je. Lagipun saya dah bosan dengan template tu. Pening kepala tengok template tu kengkadang. Hihiww :3 So I decide nak tukar template 2 colums balik. And now I sudahpun tukar. Pink color maaa i loikeee. Kalau uolzz perasan, banyak kan gmbar IU dalam blog ni? Hihiw. Kemaruk dengan dia okeyy. Dia cute sangatsangat! Lagi cute daripada k-pop star yang lain. I think lah jangan serbu saya pula >.< 


I made fanfic. Uolzz semua dah tahu kan? Heheww. Kalau nak view blog fanfic saya, boleh tekan [HERE] New story tajuknya HeartKiss. Nak tengok cast cerita yang saya buat, boleh tekan [SINI] Saya amat menghargai uolzz baca fiction story saya tu >.< Feel free reading and comments :DD Bila dah siap semua episode, saya akan buat contest. Insyaallah kalau saya dipanjangkan umur and dimurahkan rezeki. Hihiw.


Lalala taktahu nak kata apa lagi. Hihiw. Aaaaa! Saya ada buat account facebook baru. Baru je buat tadi masih fresh terbaik dari kebun. Nak add? Silakan. Tekan [SINI] Saya kengkadang approve mana yang saya kenal and guna gmbar sendiri je. Kengkadang memilih juga hihiw. Saya sayang fb lama saya T__T tapi na buat acanehh kan. Fb ni noob gila. Grrr! Ada juga orang prob dea sama dengan saya tapi dari luar negara lah kan. Prob dia sama persis dengan saya. Jom usyaaa kat bawah ni jap.

About a month ago, I found somebody on facebook who was faking ME, so i reported her. Facebook did nothing about it, and it was getting serious, they were making out that I was the fake one. So I got the police involved, and I think the profile has gone now, but my facebook has been reported as fake. So they told me they needed a ID of my name, birthday etc. I'm only 16, i don't have an ID?! so I sent them a picture of myself, holding up a poster that said my name and quoting that i'm real, also showing my face. Whenever I log into my facebook it says 'Thank you for providing your ID. Thanks for your patience as we work to verify this account. We will get back to you as soon as we have reviewed your ID.'

They are so lazy, my account still hasn't been given back to me, but they haven't deleted it. It's been a week, has anybody else experienced this?


See? Prob dia sama dengan saya. Saya baru ingat ada budak nama Farah Adibah guna DP saya. Saya gi report then esoknyaa kena send picture mcm yang kat atas ni jadah haremm semua. Tetibe klua 'Thank you for providing your ID' blablabla. Benci tawuu? Klah. Gtg. Byeeeee. Panas ni, panas ni!