HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Kayy fine !

Minho oppa, saranghaeyo >.<

       Kayy, malam ni aku rasa sakit hati, sakit jiwa, sakit sendi otot and banyak lagi sakit yang berkaitan dengan jiwa. Grrrrr! Aku pelik dan hairan betul lah dengan facebook ni. Aku nak login tetibe kan klua benda alahh ni.
Kejadah apa ni haaa? Haaaa? Aku takpaham betullah dengan fb sekarang ni. Haish memacam hal betul. Grrrr! Sakit hati, sakit hati! Lagi bertambah sakit bila MH tetibe buat ayat tergantung. Kayy fine! Semua buat aku sakit hati. Aku off handphone mlm ni. Jyeahhh! Padan muka dea >.< So, lepas ni aku tak dapat nak onl fb lagi. Fb bikin aku panasssssssss. Kbye! Bola dah start. Go Malayisa, Go