HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

No Title !

Boleh tak kalau kite nak pakai baju sedondon jea dengan awak mcm nih? Shooo sweet >.<

Assalamualaikum and Annyeong Haseyo :)

     Tadi pulangkan buku teks, semua full tade yg hilang or kena ghembatt dengan ohrengg giloss. Ekekke pelik nama tuh >.< Then, dapat buku form 5 tapi dapat 4buah buku jea sebab tak cukup. So 31 december nanti kena datang hambek buku teks form 5 yg balance tuh. Aku tak sangka aku dah nak masuk form 5 :) Tak sangka tahun depan aku hambek SPM. Tak sangka dah bole kawen dah. Ekekke :P Well, aku semakin tua. Huaaa T^T Apakan daya masa pantas berlalu. Pshiuuu~ Even rasa macam tua but actually not :) Hihi. Aku rasa macam aku baru 14tahun :DD Geurae, aku mmg perahson. Ghamai makcik-makcik , pakcik pakcik anggap aku ni kecik lagi. Taktahu lah dimata diorg apa sudut yang manakah yang mmbuatkan mereka katakan aku ni kecik lagi -,- LOL. #merepek. Kbye -,-


Lot's of Love,
SchaDayanti :)