HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Selamat Bercuti !

Yoona and Jessica >.< Chincha yepudda :DD

Halloooo cuti sekolah bermula. Tettttttt! Begitu lah awan nanonanonano cepat kan masa berlalu? Baru jea berapa hari tinggalkan sekolah dah rindu sekolah. Lol. Rindu cikgucikgu, rindu kerusi meja, rindu kelas 4ukm, rindu makcik kantin, rindu pakguard and rindu semuaa kengkawan >.< Atetete. Tabiat ni harus dilupuskan. Ni bukan tabiat ni tebiat namanya. Lol. It's okay just 1month lebih jea right? Tak lama sekejap jea. But rasa macam 1tahun lebih harus menunggu. Atototo. Bila sekolah nak cuti, Bila cuti nak sekolah. Porrahhhh ini minachi. Macam K to the E to the L to the I to the N to the G :DD Hihihihi.

So yahhh, cerita pasal cuti sekolah lah kan aku rasa sedih. Sedih sangatsangat T^T *sambilamektisulapairmata. Sedih sebab cuti kali ini stay rumah saja tak pergi ke mana mana. Porraahhhh hamaa pailekk :P Ni yang tak best ni aku nak cuti. Nak sambung honeymoon kat memane. Ehehh. *Mementangg tahun ni form 4 nak honeymoon jea kerja. Duduk rumah ajaa besaa kan badan kau yang keding tuh. Lol. Haah lahh, duduk rumah jelaa best ekk dapat besarkan badan tapi badan aku tak besaabesaa pon :/ Acanehhh nak besakan badan ni? Makan banyakbanyak pun takgunaa, perut jea yang boroi bukan badan bole naik pun. Ahaksss. Badan aku mmg macam ni nak buat macam mana kan dah Allah kasi :DD Terima saja lohhh. 

HAHA cerita pasal sekolah kan, Tahun depan aku amek SPM wokk kau hadooo? Tak hadoo kan? Aku bakoo engko nanti kang tak dapat apa.  Hihihihi. Periksa besa tu woyy. Naiya jea kalau tahun depan aku tak serious blaja T___T Ingat tahun depan nak amek tuition tapi taktahu kat mana. Aku ni cakap jea nak tuition, tengok lah nanti aku bukan focus blaja, cikgu ajar kat depan aku terkekeh kekeh ketawa cm orang gila texting dengan membe. Ehehh. Sekali cikgu baling marker temasuk dalam mulut aku baru tahu. Porrahhhh! *Dinasihatkan time blaja jangan dok ngangaa mulot ehh. Hewhew :> Yayyy! Tahun depan umur aku tujuhbelas tahun. Bedeweyy, Ekceli umur aku belum enambelas tahu lagi :> Umur aku baru limebelas hihihihi. Nak tawu kenapaa? Kayy, birthday aku lambat lagi 29december ni baru hari jadi aku >.< Atettete aku budak kecik. Orang lain dah enambelas tahun, yang aku terhegehh hegeh baru nak genap enambelas tahun. Takpelahh aku ada geng jugak sambut birthday lambat :D MH kan hadooo. Esoknya harijadi aku, birthday dea. Hiwhiwhiw birthday dea 30december. Yess! Dea maknae (adik) , suke ngejek dea maknae. Nnti mula leteww bantah "Elehhh, beza berapa jam jea." Beza tak beza , No wayyy! You tetap maknae. Lol. 

Lallalalaalalla taktahu nak kata apa lagi. Hiwhiw :> Kayy guys, Selamat bercutiiiii! Weeehooooooo! Yang nak pergi ke mana² tuh hatihati di jalan raya tawuu ^^ Panda Pandu perlahan , barulah selamat . To akak² and abang² yang amek SPM tu, Buat leklok tawuu. Cuti lambat ahh engko orang tahun ni. Kehkeh *agak kwanghajoo. Kayy mulut aku manyak laser sekarang ni elakkan kena bakoo jea. Hiwhiw shuryyyy akak² abg² just joking :DD kbaiiiii uollzzz ^O^ 

Orang kata muka aku tak macam form 4, macam budak². Acanehh nak masuk form 5 nanti ? -.- Tahun depan jadi senior kat sekolah. best² ekkekkee.