HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Be My Baby - Chapter 7

Hyo Min, 18.


Seohyun menekup mulutnya.

Min Ho : Masuklah.

Seohyun : Err.. Okayy..

Seohyun terus masuk ke dalam kereta.

Min Ho : Kita pergi makan dulu nak?

Seohyun : Mwo? Saya follow jea.

Min Ho : Awak nak makan apa?

Seohyun : Makan apa? Makan.. makan.. Awak?

Seohyun cuba mengalihkan pertanyaan kepada Min Ho.

Min Ho : Awak nak makan saya? *terkejut*

Seohyun : Hah? Awak? Kenapa lak saya nak makan awak?

Min Ho : *gelak* Habis saya tanya awak nak makan apa, awak kata awak nak makan saya.

Seohyun : Eh, Bukan lah! I mean sebenarnya saya nak tanya awak kat mana awak nak makan, bukannya saya nak makan awak!

Min Ho : *gelak* Okeyy saya faham. Emm, saya rasa nak makan kalguksoo lah.

Seohyun : Mwo? Boleh juga tu saya dah lama juga tak makan.

Min Ho : Geurae? So, jom lah kita makan mi kalguksoo.

Min Ho terus memecut laju keretanya. Dari suatu sudut, ada seseorang memerhatikan mereka.

"Jahanam!"

----------

Di Restoran Kal Guk Su

Seohyun : Ahh, kenyangnya.

Min Ho : *senyum* Sukanya awak eh bila perut tu dah kenyang?

Seohyun : Tentulah. *mencebik*

Min Ho menyentuh pipinya.

Seohyun : Err.. pipi awak dah okey?


Seohyun POV
Aku tengok pipi dia makin lebam lah. Err..

Min Ho : Okey jea. Doktor kata nasib baik tak retak tulang pipi saya ni. Kuat betul kan awak? *gelak*

Seohyun : Yaa, tu lah balasannya sebab berani sentuh saya!


Min Ho tersenyum mendengar kata-kata Seohyun. Entah apa yang melucukan Seohyun sendiri tidak pasti.

Min Ho : Awak harini... Cantik. Cheongmahl yeppuda.

Seohyun : Habis selama ni saya tak cantik ke? *jelir lidah*

Min Ho : Cantik. Harini awak lebih cantik.

Seohyun : Ah?! Awak memuji saya ke tu?

Seohyun POV
Dia ni ada-ada jea. Hehe. Tapi best juga berbual dengan dia. Dia nampaknya, macam orang yang baik.

-------

Ya, Seharian Seohyun bersama Min Ho. Makan, membeli-belah, bermain bowling, berkaraoke dan banyak lagi. Nampaknya Seohyun mula menyukai Min Ho. Mereka bergaul mesra dan akhirnya hubungan mereka menjadi rapat. Seohyun berasa gembira apabila berada di samping Min Ho

-------

2 minggu kemudian
Di Kawasan Kolej

Sulli : Aku ada bau sesuatu lah. Sesuatu yang baru.

Amber : Ha'ah lah.

Hidung Sulli dan Amber bergerak-gerak seperti arnab.

Sulli : Ahhhhh~ Bau macam lemon. Perfume kau ke Hyun?

Seohyun tersenyum simpul lalu mengangguk.

Amber : Jenama apa? Kau beli ke?

Seohyun : Sebenarnya, Min Ho yang hadiah kan kat aku.

Sulli : Yekee? Ahh, sweetnya~

Amber : Cehh, sweet lah sangat. Menyampah.

Seohyun : Kau jeles ke Amber? Hehehe.

Amber : Takde masa aku nak jeles. Eeeee.

Seohyun : Eleh eleh, tengok muka dah tau.

Sulli : Tau takpe. Ekekeke. Tengok muka dia dah merah, Harhar.

Amber : Ishh kaorang ni aku sekeh kepala sekor-sekor nanti

Sedang mereka bergelak ketawa, Tiba-tiba ada seorang gadis menghampiri mereka bertiga. Gadis tersebut memandang Seohyun dengan tajam. Mukanya sombong bukan main!

Hyo Min : Jadi, kau lah Seohyun eh?

Seohyun POV
Macam aku pernah nampak girl ni tapi kat mana ya?

bersambung...


Sorry kalau tak best and sorry sebab pendek sangat. Hehehe peace yoo! ^o^

Photobucket