HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Be My Baby - Chapter 8


Seohyun POV
Macam aku pernah tengok girl ni tapi kat mana ya? Tengoklah pakaian dia. Macam model je. Muka dia macam anak patung. Comelnya.

Seohyun : Ya, Saya lah Seohyun. Salam perkenalan.*menundukkan kepala*

Hyo Min : *senyum sinis* takpayah nak tunjuk baik sangat kau tu, tunduk kepala bagai. Ingat aku kisah?

Seohyun : Mwo?

Hyo Min : Kau mesti tak kenal aku siapa kan? Kalau kau nak tahu, aku ni girlfriend Min Ho oppa. Aku datang sini jumpa kau nak bagi warning dengan kau. Kau jangan berani nak keluar dengan oppa lagi. Kalau tak, nahas kau aku kerjakan. Arasso?

Seohyun POV
Ap.. apa semua ni?

Seohyun mengangguk lemah.

Hyo Min : Baguslah macam tu. Ingat! Aku bagi warning dengan kau. Bai.

Hyo Min terus meninggalkan tempat itu.

Amber : Eee.. benci siot dengan minah tu. Bajet je lebih. Phuii lah.

Sulli : Tahu takpe. Sombong bukan main. 

Seohyun POV
Nampaknya, Dia dah ada gelfren. Tapi, kenapa dia tak bagitau aku?

Amber : Hyun, kwaenchana? Dahlah takpayah fikir sangat apa yang minah tadi tu cakap. Kau buat taktahu je. Lepas ni, kau takpayah dekat dengan Min Ho lagi okey? 

Seohyun : hmmm. 

Amber : Senyum lah sikit beb. Eh, jomlah gi makan. Aku lapar lah.

Sulli : Aku nak minum kopi lah. Ehh, jomlah Hyun!

Seohyun POV
Baiklah.. Min Ho, saya akan lupakan awak lepas ni...

----------------------

Di Cafe Kolej

Sulli : Woi! Pe yang kau menung lagi tu?

Seohyun : Takde apa.

Amber : Yaa! Takya lah kau dok fikir apa minah tadi tu cakap. Kan aku dah kata, buat bodoh je. Kau ni dungu betullah. 

Seohyun : Aku nak pergi tandas kejap.

Sulli : Nak aku ikut tak?

Seohyun : Takya lah aku bole gi sendiri.

Sulli : Hyun? Err.. Dia okey ke tak haa Amber?

Amber : Entahlah. 

Amber POV
Aku nak cari tahu tentang minah tadi tu. 

----------------------

Di Dalam Tandas

Seohyun membasuh mukanya. Kemudian dia memandang cermin.

Seohyun : Ya, aku kena lupakan Min Ho. Tapi, kenapa tak boleh? Eeteokhae?

Seohyun mencuci tangannya lalu keluar daripada tandas. Tiba-tiba ada sentuhan lembut di bahunya.

Seohyun : Ergghhh!

Min Ho : Hyun, saya nak cakap dengan awak jap.

Seohyun : Mwo?

Min Ho : Kita cakap kat tempat lain.

Seohyun : Taknak! Saya taknak jumpa awak lagi.

Min Ho : Kenapa? Sebab Hyo Min bagi warning kat awak?

Seohyun : Ma.. macam mana awak tahu?

Min Ho : Saya nampak tadi. Dah jom gi cari tempat yang sesuai untuk berbincang.

Seohyun : Taknak! Saya taknak dekat lagi dengan awak Min Ho.

Min Ho : Awak takut ke apa yang Hyo Min akan lakukan atas awak nanti? 

Seohyun : Saya.. saya..

Min Ho : Hyun, dengar.. Saya harap awak janganlah percaya cakap Hyo Min tadi. Dia.. bukan gelfren saya pun. Dia menipu.

Tiba-tiba ada suara mencelah.

Hyo Min : Menipu?

Min Ho tersentak. Seohyun turut sekali.

Seohyun POV
Err.. bila masa dia ada kat sini?

Hyo Min : Oppa, awak lupa ke? Kita belum break lagi? 

Min Ho : Apa awak berbual ni?

Hyo Min : Oppa, sanggup awak tinggalkan saya demi perempuan ni? Saya lagi cantik lah dari perempuan ni! Kenapa oppa pilih dia daripada saya?!

Min Ho : Yaa, hubungan kita dah lama berakhir. Awak aje yang perasan. Pergi balik tanam jagung lah!

Hyo Min : Yaa, oppa.. bagi reason kenapa oppa pilih dia daripada saya?!

Min Ho : Sebab.. dia tak curang macam awak...

Hyo Min tersentak. 

Hyo Min : Saya tak curang dengan awak lah! Lelaki yang awak nampak haritu.. kawan saya aje!

Min Ho : Kawan? Heh.. Kawan apa sampai sesama masuk bilik hotel? Dahlah Hyo Min, awak gi lah balik kat 'lelaki simpanan' awak tu. Tak guna lah walaupun awak melutut, memaksa saya untuk terima saya balik. Saya tak akan kembali kat awak..

Tidak semena-mena air mata Hyo Min jatuh berguguran. 

Hyo Min : Yaaa, Oppa! Tolonglah.. Semua tu mengarut! Saya tak buat perkara semua tu! Itu semuaa fitnah!

Min Ho : Sudahlah saya tak nak dengar lagi! Dah jelas semuanya. Jom Seohyun kita gi tempat lain.

Seohyun : mwo? Err.. baik.

Min Ho dan Seohyun terus meninggalkan tempat itu.

Hyo Min : Seohyun... Mati kau aku kerjakan nanti! Geurae, aku akan pastikan Min Ho kembali kat pangkuan aku lagi. Seohyunn... akan aku hapuskan!

bersambung...


Photobucket