HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Be My Baby - Sinposis with cast


Yong Hwa tidak dapat menerima takdir bahawa adik kesayangannya, Min meninggal dunia akibat menghidapi penyakit barah otak. Selepas kematian adiknya, Hidup Yong Hwa berubah apabila Seohyun muncul dalam hidupnya. Seohyun mirip sekali dengan Min dan akhirnya beliau jatuh cinta kepada Seohyun. Tetapi, Seohyun mencintai orang lain. Dapatkah Yong Hwa mencuri hati Seohyun?


Cast :

Seo Joo Hyun, 18. Seohyun seorang yang baik hati dan mudah mesra. Dia tidak mudah dibuli dan disenangi ramai.

Jung Yong Hwa, 20. Seorang yang pendiam dan menyukai Seohyun secara rahsia. Selalu melayan kerenah Seohyun tatkala sedih mahupun gembira.

Choi Min Ho, 20. Seorang playboy yang suka mempermainkan perempuan di kolejnya. Seorang yang sombong, hot stuff dan tamak.

Im Yoona, 19. Kakak kepada Seohyun. Seorang model yang sangat cantik dan disukai ramai. Sifatnya yang baik hati dan penyayang adalah yang menjadi keutamaan baginya.

Min Woo, 16. Adik kepada Seohyun dan Yoona. Seorang yang nakal dan riang. Amat menyayangi kedua-dua kakaknya.

Hyo Min, 18. Seorang yang pentingkan diri sendiri. Seorang yang garang dan amat sombong dengan sesiapa sahaja.

Amber & Sulli, 18. - Amber adalah seorang yang tomboy. Dia seorang yang suka berkawan dengan sesiapa sahaja. Dia seorang kawan baik kepada Seohyun.
- Sulli adalah seorang yang baik hati. Dia juga kawan baik kepada Seohyun. 


Cast akan ditambah dari semasa ke semasa. I hope uollz akan tunggu episode akan datang nanti. Please support me guys. What did you think about this story huh? :)


Photobucket