HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Fiction, Shopping & Contest?


Hello fellas. Hey, jom baca fanfic saya. Rajin-rajinkan lah diri baca Be My Baby, hasil karya saya sendiri. Wanna read? Click Fiction the navi. Thanks support me guys, i'm really happy ^^ Hoho. 

Tadi pagi ai klua gi shopping baju tido, skirt labuh, tudung, and banyak lagi. And skrg ai baru jea balik dari hutan bandar makan chicken chop. Nyummy! Nak meletop perut ni :) Hee. Sbelum makan chicken chop tuh, ai and my sister gi bazar karat. Haha. Saja jenjalan situ dengan membe dea. Ai tak beli pape pun duit tarak uwaaa. Sedihnya jadi orang tak berduit ni kan. Uhukk duit saya habis beli barang itu ini. Lesap semua duit saya. Kwaenchana, Lagipun cuti skola makan kat rumah pun free. Lalalala *mandai je aku ni. Sampai skrg masih terasa kenyang makan CC. Wuuu~ 

Saya akan buat kontest tak lama lagi. Kemungkinan besar saya akan buat and hadiah masih dalam proses nak fikir bagi apa. Haha. Ada tak sesiapa yang nak sponsor? Like necklace? cute stuff or whatsoever! Saya taknak header, edit blog etc sebab dah jemu asyik hadiah tu jea. So, sesiapa yang sudi nak sponsor tuh boleh comment entry ni yaa i'm waiting. And and, kontest tuh only for k-popers :) Tapi, yang bukan k-popers pun boleh join juga. Don't worry kayy? Klah. Byeee. 



Photobucket