HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Thanks support me ^^


Hai and Assalamualaikum. Hello uollz apa khabar? Baik? Sihatkah? Alhamdulillah saya sihat sahaja. Cuti-cuti skola ni korang tak pergi memana ke? Well, saya tak pergi mana-mana pun stay rumah jea. Saya mengaku memang bosan tapi nak buat acaneh redha jea haha. Maybe 24hr saya balik kampung. Arwah atok saya punya adik punya anak kahwin. Ekekeke dah lama tak balik kampung. Last balik hari raya tu lah. Cousin saya selalu IM saya bila nak gi kampung? Saya just cakap bila-bila masa di mana jua. cehh kayy saya tipu jea.

Okayy ramai yang suka cerita Be My Baby saya tu. Saya kembang tau bila semua bagi komen positif about FF saya tu. Hihi. Saya mengaku saya sendiri pun suka cerita tu sebab goguma couple terlibat dalam cerita saya tu. Haha. Yang paling seronok bila Amber & Sulli ada sekali. Sebab kenapa? Entah saya rasa mereka berdua tu daebak! Yeahh Daebak! *stop merepek. Thanks to sesiapa yang support saya. Insyaallah kalau dipanjangkan umur saya akan buat Contest Be My Baby okay? Bila cerita tuh dah habis lah hehe. Insyaallah hadiah menarik menanti anda. Keke. So, wait yaa babeh. Thanks support me ^^ Saya sangat sangat sangat menghargainya. Boleh tak saya nak lihat wajah-wajah yang suka akan cerita Be My Baby tuh? Just comment on this entry saya mau lihat ^^ Keke. I Gtg. Bye uollz. Insyaallah Be My Baby chapter 5 siap esuk :)


Photobucket