HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Vavavomm !

Ramai tanya ai dapat gambar gerakgerak kat mana, Ai amek dari tumblr :)

Assalamualaikum and Annyeong haseyo. Dah lama tak update blog macam biasa. Asyik buat FF je kan. Rindu scha tak? Lol. See my blog, New look right? Hee. I lagi suka blog i yang sekarang. Sedap je mata memandang :) And and perasan tak takde header? Keke. I malas nak letak header sebab macam semak je. Biar simple je dah kan? Lalalala.

Okay, saya nak cakap sikit. To all kpopers, Esuk i buat kontes. So, nanti join lah ya :D Don't worry hadiah memang sangat-sangat menarik! Tak percaya? Wait and see yaa :P Hee. I tak buat sorang, I buat dengan Elya babehh. Hee :D So, just wait yaa. Saya tengah tunggu banner siap je pastuh baru publish. Kihkih :3 

Ramai tanya saya dapat gambar gerak-gerak kat mana kan? Hmmm, dah berbuih mulut i jawab tau :P Haha. I dapat kat tumblr lah uollz. Kat weheartit pun kadang-kadang ada juga :) Hee. Klah tu jelah na cakap. Baibai. Kalau free baca lah FF i tau. Kekeke *sempat promote.

Ehhh, nah saya bagi gambar gerak-gerak satu :P

(click for copy image url)

Saya taknak ada musuh pada tahun 2012. Itu azam saya. Harhar :) *ktetibe.

Photobucket