HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

ATTENTION PLEASE !

EunJung with Ji Yeon. Aaaaaa t-ara daebak ;3

Assalamualaikum and Hai :) Dah lama rasanya tak update kat my official blog ni. I selalu update fanfic aje. Jom lah ramai-ramai usha blog fanfic saya, schafictionstory. Saya mengaku saya tak sehebat novelis. Uhuk! Saya hanya gadis yang berangan-angan nak jadi novelis. Ayat pun tunggang langgang. Tu ker yang dinamakan novelis? Aaaaaaaaaaaa no no no ><

Okeyy, saya jadi bendahari kat kelas. Wehoooo! Seronoknya kutip duit orang kat kelas. Part ni aku suka. Sorang aku kutip RM10 for buku panduan and duit kelas. Nanti bila duit tu banyak, berangan lah aku kengkonon tu duit aku. Hihihi itulah aku takde kerja ._____. Kengkadang tensen gak jadi bendahari ni. Kengkadang orang tanak bayoo. Ada pulak yang tanya "cah, takleh bagi diskaun ke?" puih. Tu baru sepoloh hengget diorang dah merungut. Kalau limapoloh hengget apatah lagi? Lol. Idk what to say.

Lastly, saya nak umumkan pada semua. Kontes Super Duper Kpop  akan saya umumkan pada 1 FEBRUARI 2012. Harap maklom ya. Harap takde yang mebantah. Sebab kenapa saya tangguhkan? Saya kan nak SPM banyak kerja perlu buat. Kena hafal ayat hafazan lagi, itu ini. So, takde masa sangat. So, harap korang tak marah la yeee. And saya belum confirm kan lagi hadiah daripada pihak sponsor. Okeyy dah tu aje entri buat harini. Huh! Kbyeeeee ><

Baca cerita >SMILEY TEARS< weyy! Best gilaaaaaaa! Hihi :P

Photobucket