HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

First Day !


Assalamualaikum and Hye :)

     Pes time sekolah, semua jadi serba tak kena. Ada slek situ, slek sini macam macam betul. Nak nak baju & kain sekolah aku. Besar gerabak gedabak kayy! Entahlah aku tengok kat cermin baju aku nampak besar part lengan jeh, Body okay jeh. Kawan aku kata okay jeh tak besar tak kecik. Entahlah eh mata aku ni aku tengok serba tak kena. Taktau lah nak salahkan mata ke baju sekolah aku yang besar ni.

     Tu kes baju dengan kain. Kes beg pula aku sedih nak cerita. Uhuk! Beg aku macam nak pergi camping jeh? See see mata aku ni entah apa-apa jeh. Aku tanya pendapat kawankawan aku, hadoo yang...

"Weyy beg aku wokayy tak? Ker K.O?"

"Macam nak gi camping jer hiwhiw."

Tanya orang lain pula.

"Weyy weyy beg aku kelakar tak?"

"Okay jeh, okay okay." *lega hati dengar.

tanya orang lain lagi.

"Weyy, beg aku wokay ker kelakar?"

"Kelakar hadoo wokayy pun hadoo."

Mana satu aku nak percaya ni? Lulz. Aku taktau nak kasi tunjuk macam mana gambar beg aku tu. Hahaha. Aku rasa stress bila fikirkan pasal beg tu. Dahlah macam na pergi camping. Tapi okayy je aku tengok. Kengkdang mata aku okay, kadang kadang kero. Taktau lah nak kata macam mana lagi.

     Kasut pulak. Kasut wokayy je takde masalah. Kasut nak mahal mahal kann. macam aku guna konbess (converse) jeh. Hikhik. Tapi tapi bila jalan tu tak selesa sangat ah macam sempit ada macam longgar ada. Haihh serba tak kena aku dibuatnya. 

     Kes apa pula lepas ni? Kes kes... Takde kes dah. Tu jelah kot. Ahaks! First day sekolah memang semuanya serba tak kena. Kannn? Biasalah semua barang baru lah katakan. Belum selesa lagi. Nanti lelama okay letteww. Okey babeh! Esuk sekolah lagi. Aku jarang online lepas ni. Focus on SPM first :) Oh yaa lupa nak kata yang aku ni dah besar, dah form 5 :DD Hikhik. Kbye!


Photobucket