HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

New Look !


Holaaaa guys :D Hihiw. Saya tak jadi nak close blog ni. Saya sungguh sayangggg blog saya >< Hawhaw. Ksorry yaa semalam buat suspen jeh kat fb yang saya nak close segala bagai semua. So sorry guys. Semalam hantu apetah yang rasuk saya suruh close blog ni, then saya pun tegak gi close. Harini, hantu tu dah pergi jauh-jauh. Saya mula sedar, saya sayang nak close blog ni even tak pemes. *angguk*

New look! New look! Simple right? Yes, simple sangat and saya suka. Saya tak suka menyemakkan isi blog dengan segala stuff bagai. Saya suka ke-simple-an. Gabungan kelabu, hitam dan putih menggambarkan blog ini suci *haktuihh* dan owner dia baik hati. Kayy saya rasa nak muntah sekarang. *bwekk* Lagu best tak? Aaaaaaa best kan? Rasa macam nak menari jeh. Suara Jessica memang sedap plus meletup kebabom. Dalam group SNSD, Saya paling suka dia. Dia comel, kelakar, and sweet jeh. Yang lain pun comel juga. So pape pun saya rasa puas hati dengan design blog saya yang ni. 3jam tau saya duduk depan lappy edit blog ni. Sampai my mom marah pun saya watlek. Hihi.

Esok sekolah kan? Yekeee esok sekolah? Macam tak percaya esok sekolah. Rasa malas pun hadoo. Baru brape minggu sekolah dah rasa malas. Macam mana ni? Dahlah tahun ni SPM! Kena buang sikap pemalas tu jejauh. *pshiuuuu~* Ada petua tak nak buang sikap malas? Kalau ado, dahlama saya ikut petua tu. Hihi. Haa, kamu semua yang buat muka siput sedut baca post ni, pergi siapkan Homework and kemas buku, iron baju sana! Kang esok kelam kabut nak pergi sekolah *bagi nasihat tak ikhlas* Klah bye. Rarely online after this. Fighting!

Tak sabar nak umum pemenang kontes :3 Harap semua sabar menunggu :D