HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Running Man SNSD


Holaaaaa guys :) Hehew. Nothing much to say. Saya berangan tau nak buat skin sendiri tapi tapi saya takde idea nak buat macam mana. Harhar. Maybe suatu hari nanti saya akan buat skin sendiri dengan jayanya *berangan kejap* Kayy, dah cukup cukup! Actually saya bukan nak cerita pasal skin, saya nak cerita pasal benda lain. So, nak dengar tak? Taknak dengar tutup telinga, tutup mata, mulut nganga. Kalau mau dengar buka mata besar-besar, mulut muncung, pasang telinga. Sedia? Mulaa pritttt pritttttt!

Siapa kat sini pernah tengok variety show Running Man? Eh, bukan lelaki berlari but Running Man! Pernah? Tak pernah? Kesian. Saya suka tengok Running Man. Seriously! Paling suka episode SNSD. Ada Tae Yeon, Yuri, Jessica, Seohyun, Hyo Yeon dan YoonA! Yang lagi tiga mana? Sesat? Hilang? Terpinggir? Ilek? Meyo? Hihiw. Entahlah saya taktau. Maybe diorang mau 6 saje kot. Kot ler saya tak berani nak cakap macam-macam sebab kadang-kadang saya ni bukannya betul sangat. Lalalala~ 


Saya melting tengok Seo Hyun. Wuuu~ Dea comel plus cantik. Sekali pandang muka dia macam Marian Rivera. Kan? Saya dah lama perasan tu :3 Hihiw. Saya suka baju yang dia pakai dalam Running Man tu. Leopard print. Awww memang comel gila baju yang dia pakai tu >< Kalau ada jual kat Malaysia, dah lama saya beli tau. Kyeopta~


Jessica punya pun nice. Nampak gorgeous and Sweet gitu. Memang sesuai lah pakai dengan cardigan hihi. I think semua baju yang mereka pakai ni ditaja kot. Biasalah artis kan? Huuu bestnyaa jadi artis ni kan. Bukan aje pemes, baju semua ditaja laktuh. You're so lucky young lady :3 





Konklusinya, best jadi artis korea ni. Baju semua ditaja khas oleh blablabla *taktau* Dahlah semuanya nice, jeles i tau. Harhar. Kbyeee.