HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Virus


Assalamualaikum and Hello everyone :)

Ergh! Kat sekolah aku asyik bersin aje. Tak selesa betul nak belajar dahlah nak SPM ni. HAHA. Bila bersin tu, keluarlah suara jantan aku. "Auchaummmmmmm!" Kalau bersin sekali takpeh, ni beratus kali apa cer ni? Haihhh, bila tak jadi nak bersin mulalah keluar air mata. Orang fikir aku menangis kesedihan zzzzzzzzzz. Semua tanya kau pesal ecah? Haaa? Kau nangis kenapaa? Siapa buat kau haaaa? Harhar. Lawak gila diorang. Tapi, aku watlek aje. Malas nak layan tengah takda mood zzzzzzz. Kalau teruk sangat, esok takpayah lah sekolah -,- Nyusahkan orang aje bersin merata-rata habis diorang kena virus. Padan lah muka hihihi. Ni baru selsema, belum lagi tengok aku batuk. Agaknya nak terkeluar kot anak tekak batuk. Haihh, tak dapat bayangkan. Selisih lah tanak batuk >< Cukuplah dah kena penyakit selsema ni. Uhuk! 

Siapa ada petua melegakan selsema? Haaaa, share lah sikit. Mana tahu berguna ke? Esuk boleh pergi sekolah haha :) Kbyeee.