HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Cer Cerita


Ada lah kawan aku sorang ni, dia selalu cakap yang dia tak lawa lah apa lah and selalu bandingkan diri dia dengan sorang girl ni. (musuh dia prengggg~) I tak reti nak menilai orang tu lawa or tak sebab semua sama jea takda yang buruk atau hodoh. Semua ciptaanNya sempurna :) Betul tak? Tapi kadangkadang saya rasa macam tu juga. Selalu tengok cermin and mesti cakap

Aku sedar aku tak lawa.

Kadangkadang terasa diri ni terlalu rendah bila pandang muka orang yang cantik². Aku? Hidung tak mancung, kulit sawo matang, bulu mata tak panjang, bibir tak menawan arghhh!~ Then masa tu lah aku akan cakap

Wahhh! Lawanya dia. Sedangkan aku? *facedown*

Okayy ayat aku macam nak minta cekodok pisang gopal jea. Seriously, itulah sifat aku. Rendah diri itu sudah semestinya. Tapi aku tetap bersyukur dapat wajah sebegini rupa dan cukup sifat daripada pemberianNya. Walauapapun, aku nak belajar mensyukuri nikmat pemberianNya. Insyaallah gejala ini tak berlaku lagi harhar.

***



Smart seyy kasut kat atas ni. Lagi smart kalau ada color turqoise mix pink. Fuhh meletup kebabom lah bila aku pakai. Jahanam kaki aku nati kekekeke!~ Aku perlukan kasut sukan yang baru! (selama ni aku takde kasut sukan pun. Kesian) Aku perlukan kasut sukan for latihan kawad nanti. Takkan nak pakai kasut skola? Haus tapaknya nanti kang tak sia-sia jahanam kasut converse aku tu. Huh sayang sayang. Nampaknya terpaksa beli baru tapi bila buka wallet hanya keluar kupu² jea. Kesian kan? Siapa yang baik hati nak tolong belikan aku kasut suka yang baru silalah inform kat aku. Ecehhh macam lah ada orang yang sangatlah baik hati nak sedekahkan aku kasut suka. Kesian betul aku ni atetetete~


***


Siapa budak HOT ni? :O I love him so much harhar kbyeeeeeeeee.