HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Copycate ?


Assalamualaikum. Help me Jiyeon acu pisau kat saya! Harhar. Kayy pepagi ni aku asyik merepek aje. Aku ingat nak buat Fanfic baru tau. Aku ni ada idea nak buat tapi bila dah buat mesti tergantung. I don't know why -.- Sedih betul. It's okayy saya akan buat baru tak lama lagi. Insyaallah. Fanfic blog aku dah di private. Nak tahu kenapa aku privatekan? Semua posts dah pupus. Tangan aku gatal gila nak delete semua posts. Sayang kan? Hmm, nevermind. Semua posts fanfic tu bukannya best pun. Atetete. 

Semalam aku godeh-godeh skin dekat blogskin. Tetibe, aku ternampak skin yang sama persis dengan skin Jenab. Aku takboleh nak sebut nama dia kat sini sebab aku tanak malukan dia. Konon-konon nama dia Jenab lah ye? Kayy, Aku check skin tu, aku tengok info semua skin tu di buat lebih kurang 9 bulan yang lalu. Tapi tapi si Jenab punya skin baru di buat lebih kurang 2 bulan. I don't know lah kan dia copycate skin orang tu or kebetulan sama. Tapi kalau kebetulan, kenapa sama persis? Sama gila babun? Errr, impossible. Tapi tapi kalau dia tiru, kenapa dia kata skin tu 100% buat asli dia? Harhar. Adakah dia cuba untuk menipu semua makhluk blogger? :O i don't know. Lagipun, aku tanak masuk campur dalam urusan semua ni. Sukehati dia lah nak jadi copycate or whatsoever. Asalkan hidup dia bahagia buat semua tu. And baru aku tahu yang dia tu actually copycate. Semoga dia mengaku lah ye yang skin tu actually bukan 100% buatan dia. Kbye.

Pukul 9 ni ada latihan kawad. Kaki confirm lenguh bila balik -,-