HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Dangerous & entri rojak petis


Cover ni burok plus hodoh :x

     Assalamualaikum and Hai semua :) Saya nak buat Fanfic baru hahar :P Dah lama tak buat. Bila dah buat, tergantung. Baik buat One Shot lagi senang kan? *angguk* Ini dia one shot pertama saya akan buat, DANGEROUS. Kenapa mesti DANGEROUS? Haaa, kena tunggulah saya habiskan buat One Shot cerita ni :D Insyaallah saya akan buat sebaik mungkin. Nak tahu siapa cast dalam cerita ni?


From left; Jiyeon, Lee Joon, Q-ri & IU

     Insyaallah dalam masa terdekat ni saya akan buat fanfic ni :P Ekekeke. Mintak-mintak tak tergantung lah kan macam yang sebelumnya. Ini one shot okayy so maybe pendek jea cerita ni. Saya ingat nak buat cerita sedih. So, DANGEROUS ni maybe akan menjadi cerita sedih yang boleh buat korang semua menangis sampai tak cukup tisu. Hahar. LOL kidding jea. So, byebye. Jangan lupa tunggu tau kalau tak jadi buat saya bagitau. Lalalala.


***


Chukahamnida to IU on her high school graduation :DD

***



T-ara LOVEY DOVEY in Tokyo. Watch this, daebak 

Dah dapat borang SMM. So, apalagi? Tukar lah dari kadet bomba jadi kadet polis :P Kekekek.