HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

DANGEROUS


Synopsis

Jiyeon merupakan anak kepada seorang pembanteras jenayah yang terkenal di Seoul. Disebabkan itu, Jiyeon telah menjadi seorang gadis yang berperwatakan lelaki. Apabila tamat sesi persekolahan, Dia akan menemani ayahnya menguruskan kerja menangkap penjahat yang menyeludup dadah di Seoul. Dia terpaksa memakai rambut palsu apabila mengikuti ayahnya menyelesaikan masalah. Jika tidak, rahsianya akan terbongkar di sekolah.

Jiyeon telah tertarik akan kekacakan Lee Joon, pemain bola keranjang harapan sekolah. Mereka berdua pada mulanya hanyalah berkawan dan akhirnya mereka bercinta. Pada suatu hari, rahsia Jiyeon telah terbongkar. Myung Hee (Bapa Lee Joon) merupakan musuh kepada Seung Won (Bapa Jiyeon). Myung Hee telah memaksa Lee Joon untuk membunuh Jiyeon ekoran Jiyeon dan Seung Won adalah musuh ketatnya. 

Apa yang bakal terjadi selepas itu?

Cast


From left;

- Park Jiyeon (T-Ara)
- Lee Joon (Mblaq)
- Q-ri (T-Ara)
- IU 

Ini maybe cerita One Shot :) Tengoklah nanti macam mana. Hope uollz like it. Ah, saya dapat inspiration cerita ni lepas tengok MV Cry Cry & Lovey Dovey. LOL.