HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Lepas ni saya bosy like a boss


Ohhh Q-ri, You look gorgeous with your long hair ;D

Bismillahirahmanirahim. Assalamualaikum dan Hello all my chingu :) Apa khabar? Sihat? Alhamdulilah. Hihi. Okayy, ni short entry jea. Saja nak menggatal update post. So, saya nak cakap yang lepas ni saya busy and jarang buat entry pasal kehidupan :P Lepas ni saya nak buat Contest lagi tapi saya hanya jadi partner adik Yana aje. Part hadiah, serahkan pada dia :) Hehe. Fanfic juga saya takkan lupa buat. Insyaallah akan dikeluarkan pada masa yang terdekat ni. Harap-harap ramai yang baca & suka fanfic saya tu nanti. Kadang-kadang harapan saya palsu jea sebab ingatkan ramai yang baca rupanya tak. LOL. Sungguh, taknak lah buat harapan palsu lagi. Siapa nak baca, silakan. Taknak, maknanya cerita tu tak terbaik dari kebun. Hahar.

Kadang-kadang saya terlupa yang saya ni mangsa SPM. Arghhh! Bila nak bertaubat ni? o.O