HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Nak beli beg sekolah baru yeayyy!


Heyy guys. Semalam tak dapat update blog sebab busy. Saya nak aktif berkawad dalam kadet polis tahun ni. Saya mau aktif, saya mau aktif! Even saya baru lagi tapi saya mau belajar. Bila dah belajar semua nanti bolehlah join kawad lawan sekolah etc. Kalau berkawad confirm muka gelap. Uhuk sedihnya! Azam tahun baru saya mau mencerahkan kulit tidak ketersampaian. Kesian~ At least dapat sijil. Sambil-sambil tu boleh kumpul sijil. Maklumlah tahun ni kat LAST YEAR saya di SMK SRI RAHMAT. Sedih mau tinggalkan sekolah. Uhuk! Lepas jeh SPM saya ingat mau sambung belajar form 6. Dekat mana? Belum dirancang lagi. Hihiw.

Malam nanti saya nak ikut mama and akak saya pergi shopping barang dapur. Kihkih. Sambil-sambil tu bolehlah cari beg baru. Aaaaaa malu siot nak pakai beg macam beg nak pergi camping tu .___. Selama sebulan saya sekolah, saya pakai beg lama. So i decide nak beli beg baru. Tapi tapi tanak beli beg belakang, mau beli beg tepi. Tak cukup bajet nak beli beg belakang sudahlah mahal :O Orang kata membazir jeh beli beg baru tapi apakan daya, saya mau beli juga hasil kumpulan duit sekolah saya. Hihi. 

Ohh yaa, tadi saya pergi meeting fotografi. Cikgu akan buat baju kelab hasil design saya. Awww terharu saya macam nak berpeluh ikut mata jeh. Omo! Macam tak percaya cikgu setuju dan suka design baju yang saya buat tu. Tapi tapi simple sangat tapi takpeee lah janji rock. Warna baju kelab fotografi tahun ni turqoise + pink. Ahh~ Mesti meletup baju tu nanti. Tak sabar nak tengok dan pakai :) Hehe.

Makin lama subjek Math buat aku gila .___.