HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

saya amek course seni visual


Assalamualaikum and Annyeong Haseyo Chingu :)

     Bismillahhirahmanirrahim. Alhamdulilah hari ini masih bernafas. Dapat belajar seperti biasa di sekolah. Dapat bergosip dengan kawankawan, dapat berbual dengan MH, dapat rasai kelazatan nasi goreng makcik gerai taman melati and banyak lagi. Hahar. 

     Okayy, saya nak cerita sikit ni. Tadi tergerak hati nak amek course seni. Saat last minute ni baru nak tergerak hati ni nak amek seni tahun ni. Hoho. So, tadi pergi jumpa cikgu Yusniza, Guru seni & fotografi. Cikgu kata kertas soalan dah habis! Saya macam nak pengsan bila cikgu cakap macam tu. So, tak dapat lah amek. Then tiba-tiba mulut ni gatal cakap...

Cikgu, kalau fotostat kawan punya?

    And cikgu kata boleh. Syukur Alhamdulillah! Kat kelas saya ada 2 orang yang ada kertas soalan tu :) Tapi, kena jalankan ujian dulu kalau lulus dapatlah amek course seni. So, esok masa kedua saya kena jalani ujian melukis and mewarna. Hihi bestnya lama tak melukis :3 Boleh dikatakan saya ni pro lukis. Hahar. Harapan saya, minta-mintalah saya dapat amek course tu sebab saya minat seni. And, ada banyak pilihan tajuk lukisan. Saya ingat nak buat...


source; google.

     Pemandangan air sungai yang mengalir dengan batu blablabla.. Ni lah tajuk yang senang kot. Tapi, boleh ke saya lukis macam kat lukisan atas tu? Hahar. Kalau nak lukis tu, boleh lah. Tapi, warna yang payah tu. Kalau lukisan macam ni sesuai guna color air tapi malas lah nak guna color air. Saya ni ganas orangnya, pantang npak color mesti ada kerenahnya. Nanti mulalah baju saya habis kotor and comot semua. Eee tak mau tak mau >< So, tak confirm nak lukis lukisan macam ni or tak. 50-50 lah. hehe.


     Ada lagi tajuk yang senang tapi saya takde idea nak buat macam mana. Hmmm, which is better? Pemandang air sungai mengalir dengan batu blabla ni ker or buah-buahan tempatan dalam kotak kayu? Or alien sedang berperang dalam kapal angkasa? (ini real) or burung bagi makan anak-anaknya dalam sarang? Hehe. Which is better? :) Sila komen. Kbye. lalaalala.


Oh yaaa, wish me luck yaa. xoxoxo