HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Saya nak buat kontes, esuk ada kawad.


Salam maghrib semua. Saya cuti horhor *tu pun nak bagitau* Saya nak bagitahu kat semua yang saya akan buat kontes lagi. Yeayyy! Suka tak? Suka tak? Kali ni saya buat kontes dengan adik angkat yang omeyy gila, Yana Nichkhun. Saya just jadi partner dea jea ;3 So ada sesiapa tak yang sudi sponsor apa-apa stuff? Boleh PM saya di FB. Insyaallah kontes ni akan jadi lebih gempak daripada kontes yang lain.

Esuk ada latihan kawad lagi. Hehe saya agak malu bila berkawad >< Saya kekadang buat salah juga tapi tak pernah kena marah sebab saya newbie. Tapi so far alhamdulillah saya dah reti sikit-sikit cara jalan perlahan, terima sijil, pusing ke belakang etc. Seriously saya cakap kadet polis best gila. Eh eh, kawan saya yang kata best saya anggukkan jea. Nanti mungkin ada pergi menembak kat something wrong somewhere. Ohooo tak sabar nak pergi :) And, saya tak sabar nak tempah baju kadet. Kehkeh sudahlah mahal gilaaaaa *angguk* lagipun tahun ni last year rasa macam membazir jea beli-beli. Ekekekek nevermind lah ghasak jea janji rock. Chiauwww!~

Blog saya masih lagi dalam proses pembinaan. 2, 3 hari lagi maybe akan pulih semula :)