HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Winner Of Super Duper Kpop Contest


Assalamualaikumu and Annyeong Haseyo

Harini saya nak umumkan pemenang kontes :D Sekian lama menunggu akhirnya tiba juga saat-saat ini. Minta maaf lah yaa semua sebab lama menunggu saat ni. Actually tarikh sebenar 10/1/2012 right? But, bulan tu saya agak busy. Saya ada cakap kan nak buat last question? Oh, itu tak jadi >< Saya takmau buang masa so saya teruskan jelah pilih pemenangnya. Dan, Saya sudah semak semua jawapan dan bias caption semua hebat belaka sampai rambang mata nak pilih yang mana. Akhirnya saya & Eyla dah buat keputusan yang tepat. Pemenang buat kontes ni bukan lelaki or perempuan tau, sorry sorry >< Dua pemenang ni adalah girls! Ohhh! Tepuk lah tangan sikit. Kaum hawa yang menang ni :D Hihi. Tanpa buang masa, jom kita sama-sama saksikan siapakah pemenang SUPER DUPER KPOP CONTEST ni?

jengjengjeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Di tempat kedua, di menangi oleh...



Tahniah kepada Ili Nur Amni :) Saya suka baca bias caption dia even simple and ketot gila. SUJU memang daebak! Lebih-lebih lagi leader Lee Teuk, Siwon and Kyu Hyun :) Kiss The Radio~ Hwaiting!


Okayy, mari lihat siapakah pememenang tempat pertama pula :DD

Di tempat pertama, di menangi oleh...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Tahniah diucapkan kepada Meyza Yuswadi. Bias caption you amat menarik hati saya dan Eyla :) Saya pun minat INFINITE! Lebih-lebih lagi Myung Soo a.k.a L :) Muka dia sebijik dengan boyfie saya harhar :3

*Kepada dua orang pemenang yang bertuah ni, sila bagi details seperti nama penuh, alamat rumah yang lengkap, umur, numb telefon dan sebagainya ke inbox facebook saya untuk menerima hadiah :) *

Kepada yang lain, jangan lah kecewa dan bersedih ya. Maybe boleh cuba next time :) *kalaulah saya rajin nak buat kontes lagi. Saya harap semua tidak ada rasa iri hati ataupun terluka ya. Ampunkan saya jika saya ada membuat kesilapan yang tidak disengajakan sepanjang menjalankan kontes ini. Apa-apa pun, terima kasih kerana sudi join :) Kamsahamnida, Komawo. Assalamualaikum