HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Zalim laknat haktuih !


Herloww. Hai saya nak cakap sesuatu ni. Siapa nak request tutorial or freebies? Boleh comment di entry ni. Sejak guna blogskin saya tak pernah buat tuto or freebies. Saya ingat nak buat so request lah request lah :D Sure saya pasti akan buat. Tapi, kalau ada yang saya taktahu apa yang korang semua request tu saya tak buat. Okay? Saya buat mana yang tahu jea. Insyaallah.

Harini penat gila kayy berlatih kawad. Best tu memang sangat sangat best. Seronok tu memang betul betul seronok. Rasa macam nak jea berlatih hari hari. Amboi kemainn aku. Lepas jea berlatih, kaki wajib krem. Seriously sakit gila. Balik jea rumah tidur. Tak tidur online, text buah hati and macam-macam lagi. Ekekeke. 

Kadang-kadang saya rasa terkilan bila ada orang cakap saya macam-macam kat cbox. Setiap orang ada buat silap dan semua orang tak sempurna. Macam lah diri tu perfect sangat. Ni saya nak cakap, kalau berani nak sound-sound orang, letak lah link blog sekali. Orang yang jadi anon tak letak link blog tu namanya si sial laknat tahu? Sorry terkasar bahasa tapi saya rasa geram yang teramat. Tak si sial laknat, Pengecut, takde maruah, takde perasaan, zalim etc. Sesiapa yang nak maki hamun saya di cbox, sila letak link blog okay? Barulah saya 'respect' awok. *haktuih* Berani buatlah saya boleh detect siapa empunya angkara tu. Berani buat, berani mati (Y) 

Ohh yaa, saya guna skin Ziera Sharplet. Template nampak sama macam Nabiyha Khairi punya actually tak. Tak percaya check lah code. Motif bagitahu semua ni? Ada orang kata template ni sama macam Nabiyha Khairi punya. Siapa yang jadi anon kat cbox tu? Adalah budak zalim teramat yang jadi anon murahan kat cbox saya tu. Marah? Do i care? :)