HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

BUSY


Assalamualaikum and Hello everyone

     Bulan ni banyak kena pakai duit. Gara-gara nak SPM lettew. Kayy sanggup berkorban apa sahaja demi SPM T^T Cikgu ni mentang-mentang tak bayar yuran suruh bayar itu ini. Kalaulah aku ni kayooo, dah lama aku bayoo. Ekekkekeke~ My mom bagi saya RM*** (sensored tettttt :P) Bayar duit van sekolah dah hilang RM35. Lepas tu balance RM** aku enjoy enjoy duit tu beli benda yang aku taktahu apa. Kenapa aku cakap macam tu? Errr, aku sendiri taktau and tak ingat langsung barang apa yang aku beli sampai duit aku lesap RM** tu. Bukan cuai, tapi tak ingat. Memori aku sekarang semakin lost! Maklumlah dah tua. Dah tujuhbelastahun kot. Nak jawab periksa asyik lupa jea bila nak tulis jawapannya. *kesat air mata*

     Minggu ni minggu TERbusy aku. Selasa & Rabu ada kawad masa petang. Kena siapkan kerja kursus SENI lagi. Ohh yaaa, saya dapat amek aliran SENI tu :3 Ekekekek~ Even ramai lagi yang berbakat, tapi nak buat macam mana. Tuhan dah bagi saya rezeki amek aliran tu. Okay abaikan apa aku cakap tadi. Kerja kursus tu bikin aku STRESS! Banyak kena pakai duit untuk cuci gambar, Beli barang untuk hiaskan hasil folio, beli itu ini arghhh tensennnnnnnn! Seriously bulan ni banyak kena pakai duit :/ Terpaksa lah aku diet kat sekolah nak berjimat cermat. Huh!

     Esok pertandingan reka cerpen tentang persahabatan. Wish me luck okayy? xoxo :*