HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Abaikan!


Assalamualaikum w.b.t

     Niat nak tukar template blog ada tapi niat nak buat tu entah bila. Rasa bosan pula asyik tengok benda yang sama jea setiap hari wuu wuu TT_TT Nantilah ada masa Ai tukar template ala-ala Angst gitu. Ewahhh, tak sabar nak edit yang lain daripada yang lain haaa. Asyik girly-girly pinky pinky jea bosan pula tengok //berapa kali aku ulang ayat ne? LOL. Sejak akhir-akhir ni aku suka sangat layan lagu rock sampai jiwa aku pon jiwa rock! Rock kapak tau bukan rock parang. And that's why nak kasi blog ni ala-ala rock gitu. Heh heh. Lagu pun nak letak lagu jiwang, tapi alahaii code youtube player ilang TT_TT nantilah aku pi cari tutorial orang. Heh heh.


   Menangis tak bermaksud aku lemah, tangis adalah tanda aku ada perasaan! Walaupun menangis tak menyelesaikan masalah, tapi menangis buat aku cukup kuat untuk bangkit kembali. Betul betul betul TT_TT Apa cer ni aku asyik sebut menangis jea? Aku tgah menangis ke? Erk. Actually, aku tak menangis melalui mata. Tapi, aku menangis dalam hati. Menangis tandanya aku ni ada perasaan. Tak gitu?

   Aku taktau apa aku merepek .___. Lari tajuk & isi ni. Abaikan! Bye.