HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

MEMPERSEMBAHKAN...


Assalamualaikum w.b.t

     Alhamdulillah saya dapat lari dari masalah yang berlaku sejak akhir-akhir ni. Dengan kuasa nasihat dari geng, member-member and adik angkat saya jadi kuat macam harimau sekarang. Keh. Actually aku tak nak cerita pasal diri aku. Aku nak cerita pasal poster fanfic. Jyeah poster fanfic. *ulang ulang* Okay tak heh aku buat? Lulz. Aku tak pro lagi bab-bab mengedit ni. Aku nama jea budak seni tapi buta dalam seni graphic ni. Sadis rasa k sadis TT__TT Kayy, aku kasi tunjuk dari awal hingga akhir aku men-terai buat poster ff ni. Susah k susah .___. Jangan gelak tau aku tahu burok gila --'

Mempersembahkan...

Scha's Artwork...

Yang tak berapa nak work (menjadi)...




Tentennen~~~~~Simple gila. Ni dulu punya. Berangan nak buat fanfic ni tapi last-last tergantung. Kehke.



Yang ni second poster 'Dangerous' tadi tu. Macam aku cakap tadi, tergantung T___T aku memang tak bole pakai. Boo.



HAHA Ni fresh dari ladang lagi. Baru buat semalam. Hasil berkat tuto Nana Johari. Uuuu sangat membantu (*^__^)



Ni yang latest. Aku paling sayang yang ni. Muehehehehee :*

Tu jelah yang aku nak tunjuk. Heh heh. Sebenarnya aku takde idea nak buat entry apa so aku main tarik masuk jelah pasal poster fanfic ni. Lulz. Kantoi sudah. K, tu jelah. Aku harap ramai lah yang baca fanfic precious memories tu. Fanfic tu aku jadi buat kay ulang suara JADI! Tak tergantung lagi. Heh heh. Tapi sekarang aku private blog ff aku sebab..... entahlah. --' Kbye.