HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Subway tu halal ke?


     Hello testing 12345, abcdefghijk ELEMENO pqrs. Ekekekeke. Hai semua, lama tak dengar cerita :) Harini nak share cerita sikit. Restoran Subway tu halal ke? Halal ke tak? Kenapa saya tetibe tanya restoran tu halal ke tak? Sebab tadi kat sekolah..........................Ala malaslah nak cerita. Tadi dapat suratkhabar NEWS and blablabla saya ternampak helaian....................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v



Nampak tak? Haaa, macam tu haa ceritanya. Pendek gila ceritanya lolololo. Kstop, saya nak tahu sangat adakah makanan ini halal atau tidak? Saya teringin nak tahu sebab saya nak rasa makanan ni. Terliur tengok uhuk! Kawan saya ada makan makanan ni beberapa hari yang lalu and dia kata halal. Betul ke haa halal? Macam tak percaya jea? Hope adalah sesiapa bagitau halal ke tak makan makanan kat Subway ni :) Hehe. Kbye.