HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Dunia LOL


Hahahahahahaha. K. Taktahu apa yang mereka gelakkan. LOL.


Assalamualaikum w.b.t

          Hello gais. Aku dah deactivate fb aku. Hahahaha k. Tu pun nak bangga. LOL. Actually aku taktahu kenapa aku nak deactivate kan fb tu. Mungkin aku banyak habiskan masa kat situ aje .___. Maybe k. Or maybe ramai yang IM aku then kata aku sombong. Keh. Aku taknak orang anggap aku snobbish. So, aku deactivate jelah terus lagi senang. Lagipun, tiada siapa yang dapat tahu perkembangan saya kat situ nanti. Luls.

          Tapi tapi, aku still active twitter lagi :) Itu pun jarang kot update. Takpe, asalkan aku ada di dunia internet ni. Bak kata aku dunia LOL. Hahahaha peliknya nama yang aku gelarkan tu -,- Tekan SINI untuk follow. Sekarang aku baru ada 447 followers. Alhamdulillah :) Sikit sikit lama-lama jadi bukit. Keh. Aku nak sangat sesiapa yang kenal aku kat fb follow aku kat twitter TT___TT ;Aaaaaa; Abaikan jelah apa aku cakap tu .__.

          Pasal fanfic tu, hmmmm nantilah aku buat. Jiwa aku tengah kacau ni. And aku agak busy sekarang. Mementang cuti ada aje kerja nak buat. Lagi-lagi folio seni. Omo omo! Bulan 8 dah kena siapkan and terus lukis kat kasut. Eh? Luls. Aku malas nak bagitau apa benda yang aku kena lukis kat kasut tu. Nanti aku buat post pasal folio seni aku tu ye? Tunggu.......... beberapa minggu lagi :p Keh. Kbye. Taktau nak cakap apa lagi.


Sekian, Arigatou.