HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

New fanfic coming


EunMi. Memandai jea aku letak nama tu. Kih -,-

Assalamualaikum w.b.t

          Yeyeahh *versi amuk* Sekian lama tak edit blog ni akhirnya aku edit juga skin. Keh. Kesian Mr.Ivy aku pinggirkan dek terlalu sibuk buat fanfic. Aku syok sangat buat sampai lupa nak update and jenguh blog ni. Maklumlah, takde cerita yang nak dikongsikan -,-' Cerita hidup aku memang tak menarik pun. Kih.

          Sebut pasal fanfic, aku ada buat fanfic baru. Tekan SINI untuk baca. ;Aaaaa; actually aku tak publish lagi one shot tu. Heh heh. Tunggu masanya nanti baru aku publish -,-' Lagipun tinggal lagi sikit jea nak siap. Aku memang suka buat kerja separuh siap. Mak aku selalu pesan buat kerja biar habis tapi aku tak. Taktau kenapa LOL. Anyway, jomlah komen positif tentang fanfic baru yang saya nak buat tu \( ^3^)/ Saya amat hargai sokongan anda. 



*this poster sponsored by WPS*

http://schafictionstory.blogspot.com/

Sekian, arigatou.