HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

\ ( ^ o ^ ) /


Aku suka gambar numb dua. Jiyeon nampak hot and spicy (^___^)Y


Assalamualaikum w.b.t

          Sila lompat-lompat sambil kata Hoyeah hoyeah sekarang. Hurayy cuti sekolah bermula \(^__^)/ Seronok dapat cuti dua minggu. Macam-macam boleh buat dengan dua minggu tu. Pergi holiday, outing, duduk rumah goyang kaki, besarkan badan and paling penting tiada homework! Ulang suara tiada k tiada. Macam ni lah best, samok, daebak! Eh eh aku ni suka, suka jugak. SPM bakal menjelma woo. Hahuhehi *gelak jahat* Cuti, cuti jugak. Study, study jugak. Oh, kejam kau kejam!

          Pasal fanfic, errrrrrrrrr bagi aku masa sikit nak siapkan T___T Ohmygod! Rasa nak tukar cerita tu dari happy ke sedih. Okay tak okay tak? I think okay lah kot. Tak pernah buat cerita sedih sebelum ni so nak try try jeh. Tak sabar lah nak buat. Oh, harini jugak aku buat. Tak sabar nak publish bila cuti dah start nanti :p I mean, bila dah siap nanti. Keh. Terlalu teruja ._________.

          Idk what to say. Aku benci benci benci. Aku taktahu benci kat siapa. Sekarang aku rasa forever alone. Eh, memey hari-hari aku forever alone. Tapi, aku masih ada ALLAH di sisi aku :) ALLAH sentiasa ada di mana-mana aku berada. DIA lah tempat aku mengadu, DIA lah tempat aku bersujud. Me love ALLAH. Saranghae. Heeee.

Nota kaki : Aku nak cuti berblog selama yang aku mahu. LOL. Kbye.

Sekian, Arigatou.