HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Random


IU comel IU comel. Comel >.<

Assalamualaikum w.b.t

          Harini mama pergi putrajaya. ;Aaaaaaa; aku duduk sorang dekat rumah dengan akak aku yang kuat berangan tu. Kihkih. Alaaa, tak bestlah kalau mama takde kat rumah ni -,- Takbole nak berbual-bual dengan dia, tengok tv dengan dia and banyak lagi. Rasa macam sunyi jea rumah. Esok baru dia balik. LOL. Macam masa dulu mama masuk hospital 3 hari 2 malam takde. Aku nangis TT___TT LOL. Sedih kena tinggal dengan mama even aku dah besar. Hahaha kelakar gilaaaa .____. Tapi buat harini aku tak nangis sebab aku dah matang. Ceh. 

          Aku berangan nak buat tutorial and nak bagi freebies. Hahahahahahaha -,- Blog aku ni takde cerita yang menarik pun. Agaknya kalau buat tutor and freebies baru menarik kot LOL. ;Aaaaaa; sekali-sekala aku buat lah kalau ada orang request apa-apa. Dulu banyak orang request tapi aku malas nak buat wuuu .____. Masa tu zaman kemalasan melanda diri aku. Dulu aku malas, sekarang rajin sikit. Entahlah aku taktahu kenapa boleh ada sikap macam tu. 

Jiyeon ah~ Memang cantik macam aku. LOL 

        Aku fikir-fikir balik, hmmm tak jadilah nak buat freebies and tutor. Apa kata aku penuhkan semua posts aku dengan gambar Jiyeon. LOL. Macam dekat tumblr tu. Kalau seseorang addicted dengan bias, diorang akan posts gambar bias diorang jea. Aku pun nak LOL. Apa kata aku buat Jiyeon dengan IU? Wow~ Kerja mengedit gambar jelah aku lepas ni. Kihkih.


Aku taktahu nak merepek apa lagi. Sekian, arigatou~