HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Benci?



Assalamualaikum.

             Bila orang benci kita, apa kita rasa ya? Macam nak bunuh diri? Gila? Tension? Stress? Rasa macam nak makan penyepak? Rasa rendah diri? Rasa tersisih? Rasa macam nak hilang ingatan? Rasa diri ni sangat bodoh? Ah, fullstop! Meleweh aje -,- Ni lah jawapan orang tengah sakit otak macam aku ni. LOL.



             Aku ni jahat, kan kan? Sampai ramai orang benci aku. Kenapa? Sebab aku ni perempuan jahat! Semua orang tak suka aku. Semua orang sisihkan aku. Semuaaaaaaaaa orang tak nampak kebaikan aku. Yang hanya diorang nampak, kenakalan dan kejahatan aku aje. Kebaikan aku semua ilek. Yelah, aku ni kan dilahirkan untuk dibenci oleh orang ramai. Perangai aku ni teruk sangat ke? Salah ke apa yang aku buat selama ni?

             Hanya disebabkan benda kecil, di perbesarkan. Siapa punya angkara? Aku jugak. Yelah, semua salah aku. Semuaaa orang baik aje. Semuaaaaaaa orang tak pernah buat jahat. Semua orang dapat pahala. Aku ni? Selalu buat jahat. Dapat banyak dosa besar. Aku memang layak dapat semua tu :)



             Aku tak nak semua benda ni terjadi. Termasuk ni, dah nak masuk lima orang yang benci aku kot. Semuanya sebab salah faham. Rasanyalah... Kalau orang tak tahu cerita, mesti diorang fikir negatif tentang aku. Orang sekarang memang macam tu. Tak tahu cerita, main semburrrrrr. Pfffttt -,- My special friend kata, BIAR ORANG BENCI KITA, JANGAN KITA BENCI ORANG! Yeah, memang betul pun. Apa kita dapat kalau kita benci orang kan? Bak kata Gopal, ilekk. 


Aku takkan benci orang yang benci aku. Kbai.