HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Who cares when I'm Hurt



             I just want you to know that I'm hurt. Who cares when I'm hurt? Nobody's cares. Aku tak minta masalah diperbesarkan. Aku tak berhak nak halang kau bercinta lagi dan aku memang tak kisah pun. Tapi, bila ada 'orang' buat mulut, kau pun percaya. Dan kau fikir aku ni marah sebab relay action kau tu. Aku langsung tak kisahhhhhhhh -,-' Aku tahu bila aku kisah benda ni akan meletup dan jadi hal besar. Aku dari awal dah set mind dah tak nak cari pasal. Tapi, kau bertindak melulu terus sampai tak fikir perasaan orang lain. Aku sedih dan terpaku bila kau kata 'Apa aku dapat bila ada orang benci kau?' . Memang kau tak kisah sebab aku ni unless kan. Sekarang, orang yang buat mulut tu tak pula kau marah tapi aku jugak. Memang gitu eh? Aku yang tak cakap apa-apa memang kena hembus ek? What a life!

             Bila aku maki kau, kau kata aku ni jahat. Aku bukan nak buruk-burukkan kau tapi kenyataannya ramai yang benci aku sekarang sebab aku dekat dengan kau. Aku sedih bila dikenangkan semula. Kau tak faham situasi aku sebab tu kau cakap 'Apa aku dapat kalau ada orang benci kau?'. Yeah, Semua sokong kau, semua kongkong kau, semua puja kau, takde yang benci kau. UNTUNGLAH! Tapi, kau tak fikir aku ni apa kan? Aku ni memang layak eh di benci dan kau tu layak di sanjungi? Kau memang suka tengok SPM aku tak berkat bila ramai dah benci kat aku. Ya Allah apa aku merepek ni ==" Urgh! Tak guna aku nak cakap apa-apa sebab benda dah jadi. Kalau aku di beri kesempatan, aku nak hilang ingatan tapi aku nak masih ingat ALLAH dan keluarga aku asalkan kau dapat aku lupakan. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa stressssssssssssss ==" Kenapalah tahun 2012 tahun duka bagi aku?


AKU JANJI AKAN PERGI JAUH DARI HIDUP KAU SUPAYA SEMUA URUSAN KAU TAK MEMBEBANKAN.