HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

FITNAH LEBIH TERUK DARI MEMBUNUH KAU TAHU? ==


  Hello kawan² :) Happy sabtu-day. Tak jalan² pergi mana² kea harini? Uhmm , Scha dok rumah sajee ;)) Takde mood nak jenjalan, shopping (Tarak bajet) , Makan² angen and etc. Dok rumah jelah :) Byk kerja skolaaaa!~ And lagi satu , scha dibelengu masalah sampai terasa taknak buat kerja tu semua :'( Uhmmmm , Imma so sad today. 

  Apa perasaan kamu apabila di fitnah? :'( Sedih tak? Marah tak? Kecewa tak? Macam tulah perasaan scha sekarang :'( KAU NAK TAHU TAK? FITNAH TUH LEBIH TERUK DARI MEMBUNUH? == huhhh!!! Nak tahu cerita sebenar boleh baca entri tu di SINI

  Bila difitnah tu, rasa macam tak puas hati betul kan dengan orang yg menfitnah tu! =,= right? Aku rasa lemah sangat bila dia tuduh aku macam tu == dia tuduh sampai satu kelas dengar beb! Tak cam s*al lak kan popan tuh . errrrrr =,=  Aku fikir betul² , apa yang buatkan dia *TUDUH* aku macam tuh . Oh yaa , baru teringat :') Aku always cakap mcm ni dekat dia

Eh , belanja?...


  Sampai mcm tuh sekali ka dia fikir mcm tu? Sampai mcm tuh sekali ka? OhMy , Bodoh betul dia tu :) Gilee ah cetak lah s*al akal dia :') *Opsss , terkasar ayat . Adat lah kan orang mintak belanja? Adat lah kan? :') Habis selama ni aku mintak makbapak aku belanja itu ini, jadi ank mereka sebab duit? Haaaa? Hahahh . Kelakar lah s*al bila di fikir² kan :') Kenapa selama ni aku mitak mbe² aku belanja , dia tak tuduh aku ni kikis duit? Kenapa bila aku mitak dia belanja , dia terus cakap mcm tuh? Kenapa? Hehh =,= Tak logik langsung. Selama ni kan, *KAWAN* rapat dia , mintak dia belanja , asal dia tak cakap kawan dia tuh kikis duit dia jugak? Haaa? Kenapa dia tak cakap mcm tuh dekat kawan dia? Aku tak paham betullah dia ni =,= Heiiiii , nak jek aku lempang popan tuh. 

  Oh , mungkin sebab dia tuh dah takde kawan rapat lain then belanja jeh diaorang tuh. Pendek kata , dia ni dah takde kawan. So , yang salu mintak belanja tu jelah kawan rapat dia. Sebab tu lah ekk dia tak tuduh? Kenapa? Takut dia dah takde kawan? OhMyGod! Goblok :DD

  Kenapa bila *kawan* rapat dia mitak belanja dia bagi? Oh yaa , diaorang suma muka baik , muka suci jea lah ekk? Then , bila aku yang nak mitak dia belanja , kenapa dia terus sound...

Kau ingat aku ni cop duit...

kenapa? sebab muka aku ni muka jahat ke? Muka tak suci? Muka aku ni ada pape yang tak kena ker? ==


OHMYGOD! BARU AKU TAHU YANG DIA NI PILIH KASIH...

yaa , tak syak lagi . Tu lah sifat dia :) PILIH KASIH . 


 Uhmmm :'( Sad sad sad. I don't know , setan ape rasuk dia smpai mcm tuh sekali dia fitnah aku. Aku taktahu :/ And aku tak mau tahu pun :D Hahahhh . Biarkan sajaa dia mcm tuh smpai ke tua. Hehh! Bila cucu cicit dia mitak duit rayoo kea , tanpa segan silu terus cakap...

Kau ingat aku ni cop duit? Kau jadi cucu cicit aku sebab duit kea?...


HAHAHH. tuh bukan kena rasuk jea kot. Tuh namanya NYANYOK tuhh :p kahkah. So funny lah bila nganjeng-kan dia sikit :') 


  Then , bila aku sedih lah kan. Aku dah takde siapa yang nak luahkan segala-galanya :'( so , aku hambek keputusan utk luahkan dekat FB. Aku luahkan semuanyaaaa! Huhh == and tiba² , ada *BETINA* yang ada rasa tak puas hati aku == dia ni BATU API! == and dia ni mmg suka cari pasal! aku tak gado dgn dia , tetibe nak cari gado dgn aku. Pehh , tak mcm s*al!!



 Aku pijak kepala orang? siapa² ? Aku cari publicity murahan? Hohh , aku tau lah kau ne pantang nampak aku hot sikit , kau dah cakap aku gitu ini. Hahahh . Mentang² ramai yang like status aku , yang kau JELES lah kann? Cakap jelahh weyy , takya nak sound macam² bagai :') GOBLOK punya betina . Gua benci kau! Kau dengan popan lagi satu tuh same jeee! 2 x 5 seratus! :p  Huhhh! Dahlah taktahu cerita REAL then nak buat hal macam² . Kau tuh haa yang cr publicity murahan! Eja *publisiti* pun salah , ade hati nak sound aku. Puihh haktuihhhh == Geli lah aku tengok! Grrrrrr == 




  hahahh. kau ingat aku taktahu kea maksud ni? maksudnya *Fuck anda Lamu* apa LAMU tuh? :DD cakap chinese tak reti , ada hati nak sound-sound pakai bahasa tu! Huhh ==


AM I HYPOKRIT? AKU TAK PANDAI NAK TIPU-TIPU NI & MAK AKU TAK PENAH AJAR AKU PUN :') AKU TAHU LAH MAK KAU AJAR BENDA NI SEMUA. KANNN? :')




KAU FUCK AKU? AKU FUCK KAU BALIK LAHH!!!




TAK CUKUP?


NAH HAMBEKK! :') TANPA SEGAN SILU AKU FUCK KAU BALIK :')

p/s ; Sorry terkasar if cara luahan hati aku kat sini terkasar :') ni blog aku , so suka hati aku nak buat apa :') Mkay , bye!