HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Result Exam aku okaylah kot

  Alhamdulillah, Result exam midyear nih is better than result yang lepas. Hihihi tapi ada lagi subjek yang aku taktau lagi apa result-nyaa. Like English, Sivik, and Pendidikan Agama Islam. Yeahh! 3Subjek nih jea yang aku belum tau apa keputusannya. Huuuu, harap baik ah. Korang mau tahu tak, Ada subjek yang aku failed! Omg! Omg! Memang aku anti gilaa dengan subjek nih. Mau tau apa? Tadaaaaa, MATHEMATICS! perghh guaa cakap sama lu kan punyalah susah kan soalan dea. Haihhhh ==" Taktau ah nak kata apa lagi. Ekceli memang susah! Susah sebab aku tak tumpukan perhatian dekat kelas. Agagaga!~ Teacher Yeow ngajar math dekat depan, yang aku mengekek-ngekek ketawa kat belakang. Mmg hancurr lah aku cakap. Hahahha 
  Buat masa nih, result aku kira okaylah. Aku tak sangka pulak sejarah aku dapat 58% Hihihihihi selama nih tigapuluh lebih gituu laah. Hoho macam mana tah markah boleh tinggi gituu. And and tak sangka perdagangan aku lulus, SPT aku lulus , Science aku lulus. Cakap pasal science, aku buat jawapan macam taik pun betul tauu tauuu. Hhahaha. Even jawapan aku mcm taik, aku dapat 47% tauu. Hihi kira okaylah tuh kan? Paras pinggang jea. Huuu, Mitak-mitaklah exam yang akan dtg nnty lebih baik dari ni :)) Alangkah bahagiaanyaaa!~
  Jumaat nih hari terbuka. Agak-2 apa reaksi mak aku bila tengok result mcm taik aku nih? HAHA. Mesti shocked and mesti dea bebel mcm-2 dekat aku. Wadupp!~ Aku dah takut gila nih dah berguyang kepala lutut nih. Agagagag!~ 
  So, That's all about today. Result korang pulak okay tak? Huuu, mesti okay daripada aku an an an? Meh lah share sama saia. Heee :D []